Untuk Sumbangan No. Akaun Bank Islam : 130-260-1004-2403

Monday 2 April 2012

Wanita Islam Malaysia Jangan Jadi Peminpin

 

Negara-negara barat sudah bangkit mempertahankan kesucian Agama Islam. Negara islam pula,, Malaysia khasnya bangkit mempetahankan yang diterapkan oleh puak-puak Yahudi Zionis. Jika anda pernah melawat negara-negara yang diperintah oleh Yahudi seperti Amerika atau Europe. Anda mesti hairan kenapa kebanyakkan mereka banyak mengamalkan sistem Islam dan Sunnah. Yang sebenarnya mereka sudah lama mengakui kehebatan Islam dan kebaikkan Sunnah. 

Mereka menjajah negara-negara Islam di seluruh dunia termasuk Malaysia, dan mereka bawa balik ilmu-ilmu dan adat-adat orang islam yang mulia itu untuk diguna pakai oleh mereka sendiri. Dan adat-adat yang jahat yang ada pada mereka pula itu ditinggalkan pada orang-orang islam. Sehingga kini negara kita masih mengamalkan sistem yang diajarkan oleh puak-puak Yahudi sedangkan mereka sendiri tidak mengamalkannya. Kerana mereka tahu sistem ciptaan manusia itu akan membawa kemusnahan dalam sesebuah negara. Tapi malangnya melayu-melayu di tanah melayu ramai yang tidak mahu mengambil tahu akan hal ini. 

Contohnya, di England sendiri tidak pernah membenarkan wanita lebih tinggi pangkatnya dari lelaki. Kerana mereka tahu wanita tak layak untuk menjadi pemerintah walau dengan apa cara sekalipun. Malah kerajaan Britain menggalakkan wanita banyak menghabiskan waktu bersama keluarga dan anak-anak di rumah daripada bekerja. Dan banyak lagi contoh-contoh lain yang tak dapat saya huraikan disini. 

Sedangkan di Malaysia pula sebaliknya. British mengajar kita supaya wanita perlu bekerja keras untuk bangkit memperjuangkan hak wanita biar sama taraf dengan lelaki. Sangat bodohlah kita jika masih tidak memahami tektik sebenar Yahudi. Wallahuaklam! 

Admin: Mahu penjelasan lanjut sila rujuk dengan Ustaz Harun.

No comments:

Post a Comment