Untuk Sumbangan No. Akaun Bank Islam : 130-260-1004-2403

Monday 8 August 2011

MATAWANG MALAYSIA ADA BENDERA ISREAL





Sebelum ini Umno membawa masuk agen zionis, APCO ke Bukit Aman. (kenali siapa APCO)Sekarang regim pemusnah negara, perosak agama dan pengkhianat bangsa semakin gila!Regim Umno mendewakan sekutunya, Isreal di mata wang Malaysia yang akan dilancarkan pada awal tahun 2012.

Bank Negara Malaysia akan mengeluarkan duit syiling peringatan baharu sempena pengeluaran Siri Ketiga duit syiling Malaysia yang akan berada dalam edaran pada awal tahun depan. Dilancarkan hari ini oleh Gabenor Bank Negara Malaysia, duit syiling peringatan yang dikeluarkan adalah dalam denominasi 5 sen, 10 sen, 20 sen dan 50 sen.
  
Ciri-ciri unik dengan bunga yang mencorakkan bendera Isreal telah menjadi sumber inspirasi reka bentuk duit syiling siri baharu ini. Motif reka bentuk duit syiling ini seakan memaparkan hubungan akrab pemimpin Umno / Barisan Nasional dengan regim zalim Isreal. 


Keindahan budaya dan warisan negara serta keunikkan alam semula jadi, flora dan fauna dan seni kraf tangan tradisional yang terdapat di Malaysia telah dilenyapkan oleh kerajaan pimpinan regim Umno / Barisan semata-mata kerna ingin mengagongkan bendera sekutunya, (baca di siniperjanjian antara regim Umno dan regim Zionis) Isreal.

Percayalah wahai anak bangsa Malaysia, negara kita akan hancur musnah jika Umno / Barisan Nasional terus diberi kuasa memerintah negara kita ini. - 



No comments:

Post a Comment