Untuk Sumbangan No. Akaun Bank Islam : 130-260-1004-2403

Friday 30 September 2011

JAMUAN MESRA RAKYAT 2011

Alhamdulillah, Berjaya menarik rakyat mendekati PAS. PAS untuk semua.

Gotong royong pada malam selepas kuliah Maghrib Ustaz Che Harun di SKJ, Dengan kekuatan 5 orang (Cikgu Mie, Encik Rahim, Encik Zahari, Pok Awang Scotland dan penulis) , SKJ telah menghantar wakil ke tempatan siang daging di Markas Pas Dusun Nyiur untuk program Jamuan Mesra Rakyat pada 30hb Sept. 2011 pagi Jumaat di perkarangan Markas Kampung Tengah Bandar Chukai (berhadapan Pasar ). Sebelum itu, kumpulan ini singgah sebentat di rumah Encik Azmi (Posmen) di Mak Chili Paya untuk mengucapkan keselamatan pergi dan pulang untuk menunaikan ibadat haji yang dijangkan akan bertolak jam 8 pagi esoknya. Semoga Encik Azmi mendapat haji yang diberkati oleh Allah SWT. Dan jangan lupa doakan kami juga agar kesejahteraan dalam perjuangan Islam hendaknya serta kemenangan PR dalam PRU13 nanti, InsyaAllah.










Juadah hebat bos... nasi tomato gulai kambing dan ayam goreng.  Khas untuk petugas pada malam ini.





Ini adalah siangan yang penghabisan untuk malam ini. Cepat Cikgu kita nak balik dah ni.Alhamdulillah, seawal pagi DJ majlis Ustaz Nahkaei Iman Masjid Chendor Pahang sudah bertugas. Dengan suara yang lantang dan jelas membuatkan individu tidak perlu bertanya lagi apakah program ini. Dengan slot berita, slot gurau, dan slot celoteh membuatkan program berjalan lancar dan kemas. Tahniah Ustaz.

 

Peminpin Pemuda bertugas bahagian air. 






Turut mengambil kesempatan pada majlis itu penjualan air zamzam dan air penawar.


Keadaan DJ bertugas di warung goreng pisang sahaja.

Cikgu Ariffin



Inilah pasar basah bandar Chukai bersebelah Markas Pas Kampung Tengah. Tempat berlansungnya program Jamuan Mesra Rakyat.


Kehadiran Bekas YDP Pas Kemaman Ustaz Awang Dagang.



Unit Amal bertugas mengawal lalulintas dan sambil mengedar risalah kepada pengguna jalan raya.

kenderaan berjalan dalam keadaan sangat pelahan. Alhamdulillah tiada provokasi yang ditimbulkan.

Sebelah kiri adalah pasar basah.
I

No comments:

Post a Comment